Service

Of u nu een artikel koopt of huurt, of dat het één of meerdere producten betreffen, u kunt rekenen op onze service.
Heeft u een specifieke wens? We  bespreken graag de mogelijkheden.

 

F.A.Q.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bestellingen kunnen via de website en per e-mail worden geplaatst.

Hoe kan ik een specifiek product zoeken?

Naast de keuze uit de categorieën, kunt u tevens gebruik maken van de Zoek en Vind mogelijkheid op de homepagina.

Wanneer is een bestelling definitief?

Via de website plaatst u enkel een offerte-aanvraag, na uw akkoord op de toegestuurde offerte ontvangt u van ons een bevestiging.

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

U kunt een bestelling annuleren, zolang u nog geen bevestiging van de order heeft ontvangen.

Wat is de levertijd?

Bestellingen worden zo snel mogelijk uitgeleverd. Mr. Deco streeft ernaar om de geplaatste bestelling (indien voorradig) binnen 5 werkdagen te leveren.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt de bestelling per vooruitbetaling voldoen of contant bij het afhalen van uw bestelling. Afhalen kan alleen op afspraak. 

Hoe kan ik vooruitbetalen?

U kunt het totale orderbedrag op ons rekeningnummer overmaken o.v.v. het ordernummer. Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u van ons een e-mail met de betreffende gegevens.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

U kunt uw bestelling op afspraak bij ons ophalen. Wanneer u kiest voor contante betaling, dient dit gepast te worden voldaan.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland zijn afhankelijk van het gewicht, verpakkingsmateriaal en de grootte van het artikel. De verzendkosten zullen ten alle tijden per e-mail worden gecommuniceerd.

Wat is het bezorgingsgebied?

Wij leveren alle bestellingen wereldwijd. Indien u een bestelling in het buitenland wilt laten afleveren, zullen wij de verzendmethode met u bespreken.

Hoe lang kan ik een artikel huren?

U kunt een artikel minimaal een weekend en maximaal een maand huren.

Wat te doen bij schade aan een gehuurd artikel?

Bij schade aan een artikel zullen wij herstelkosten in rekening moeten brengen. Wanneer er geen herstel meer mogelijk is, zal er een eigen risico van € 350,00 worden doorbelast. 

Hoe werkt het met brengen en ophalen?

Naar gelang de omvang en hoeveelheid van de artikelen, zal dit vooraf met u worden besproken.

Kan ik ook losse producten huren?

Ja, dat is mogelijk.

Kan ik tevens advies krijgen bij mijn gelegenheid?

Ja, dit is uiteraard mogelijk.

Wat is het materiaal van de decoratiebeelden?

De meeste beelden zijn van polyester gemaakt.